X
הזמינו אירוע

מסעדות שף בארץ

מחפשים מסעדה שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים ביוון? בואו להכיר את מסעדת טונה קוקה שנמצאת בקיסריה. כמעט כל אחד מאיתנו ירצה לסיים את הערב במסעדה טובה ומפנקת. אוכל ים תיכוני הוא ללא ספק האוכל הכי משובח שעומד לרשותכם בעת בחירת המסעדה המושלמת. אז רגע לפני שאתם בוחרים במסעדה מסוימת, נשמח להציג לכם את היתרונות של המסעדה שלנו. לאחר מכן תוכלו לעשות בחירה שתהיו איתה שלמים. אחרי הביקור הראשון במסעדה, ככל הנראה תחזרו שוב פעם אחר פעם.

מסעדת שף מהמטבח הצרפתימסעדת שף בטונה קוקה

אחת מהחוויות המיוחדות ביותר היא מוזיקה . טונה קוקה מביא איתה האווירה גם לקיסריה, ולכן היא מציעה מוזיקה בזמן אמת. תוכלו להתעדכן מראש בזמרים שמגיעים למסעדה על מנת להנעים לסועדים את הזמן. למסעדה יש לו"ז חודשי של אמנים שמגיעים אליה. כך שהפרמטר הזה ללא ספק יכול לשדרג את החוויה כולה. לא כל המסעדות הן מסעדות עם מוזיקה ! 

מגוון רחב של מנות שף אמיתיות

האוכל שמוגש במסעדה הוא ללא ספק גולת הכותרת שבגללה הסועדים חוזרים פעם אחר פעם. מאחורי כל מנה שנמצאת בתפריט ישנה מחשבה רבה והתאמה לסועדים. השאיפה היא שברגע שתכניסו את האוכל לפה שלכם מיד תמצאו את עצמכם נזרקים לים של טעמים. מסעדה צרפתית אמיתית היא כזאת שגורמת לכם לשכוח שאתם נמצאים בישראל. למסעדה יש תעודת כשרות, כך שהיא מתאימה גם עבור ציבור שומרי המסורת. כולם יכולים להנות מהמסעדה הצרפתית האיכותית ביותר שתוכלו למצוא בישראל.

מסעדה צרפתית היא אתנחתא נהדרת בטיול לצפון

המסעדה ממוקמת בקיסריה, ובזכות המיקום המעולה שלה היא אידיאלית למטיילים. כאלהמסעדה צרפתית בטונה קוקה שנמצאים בצפון ומחפשים מקום שהם יכולים לאכול בו ארוחת ערב משובחת. למסעדה יש לקוחות שמגיעים בקביעות מכל הארץ, גם כאלה שלא נמצאים בטיול בצפון. לא פשוט למצוא מסעדות שף אמיתיות המשלבות מגוון רחב של יתרונות קולינריים תחת קורת גג אחת. כך שאם אתם במקרה נמצאים בצפון ובא לכם לאכול אוכל משובח – המסעדה הזאת היא המקום האידיאלי עבורכם.

ניתן לקיים במסעדה אירועים פרטיים

עומדים לתכנן בקרוב אירוע ומחפשים אחר מסעדה לאירועים פרטיים? או שאתם מחפשים קייטרינג לשבת חתן עם אוכל לא פחות ממושלם כמו של מסעדת דף? עליכם לזכור כי האוכל שהאורחים יאכלו הוא זה שישקף את הרמה של האירוע כולו. מסעדת טונה קוקה היא המקום המושלם להביא אליו את האורחים. במסעדה עצמה תוכלו למצוא מקום רב שבו תוכלו לארח את כל האורחים שיגיעו לשמוח ביחד אתכם. האומנים שמגיעים למסעדה יכולים לשמח אתכם באירוע ולהפוך אותו לחגיגה יוונית אמיתית. נזכיר כי מדובר על מסעדה צרפתית כשרה כך שהיא יכולה להיות אידיאלית עבור כל האורחים שלכם. אין אוכל יותר טעים מהאוכל הצרפתי שישדרג את האירוע שלכם לרמה אחרת!

להזמנת אירוע במסעדה שלנו, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם